۸ پاسخ

پیک نیک عزیزم

لوله كشي گاز نداريم از كپسول استفادع ميكنيم اونم بعد ي مدت ديگ پيدانميشه😂😂اميدوارم ب اين روز نيوفتيم خدا لعنت كنه ترامپو

بعداز تموم شدن پیکنیک میریم سراغ اتیش

دیروز گمرک ما رو زدن ۵۰۰متری خونمونه چه صدای انفجارفجیحی داشت تا پای سکته رفتم من😑

بچه ها این وضعیت تاکی یعنی ادامه داره😣😣

بعد اب و از کجا میاریم

نیاز به جوشیدن نداره

آب ماجان

سوال های مرتبط