۴ پاسخ

۳ماهگی ببرش عزیزم

چون تازه واکسن زدی صبرکن گناه داره اذیت میشه
من مثلا ۴۰روزگی بردم برا ختنه

نه عزیزم زوده به بدن بچه فشار میاد. حداقل دو هفته صبر کن.

صبر کن من 3ماهگی بردمش

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی