سلام تو رشت بیمارستان پارس بهتره یا قائم

۶ پاسخ

خانما بیمارستان آریا بهتره یا پارس؟ لزینه اش چقدره

پارس خوبه ولی خیلی قیمتش بالاست

من پرس و جو کرده بودم از پارس رضایت رسیدگی و همه چی خیلی بیشتره تا قائم، دکتر منم قائم و آریا میره باز بینشون همه آریا رو ترجیح دادن منم میرم آریا احتمالا

خودمم پارس میخوام زایمان کنم

پارس بهتره از قائم خوشم نمیاد اصلاا

من شنیدم قائم شلوغه و پارس بهتره. بازم دقیق مطمئن نیستم

سوال های مرتبط