مگه سزارین ب وزن ربطی داره؟؟؟ معمولا وزن بالا میگن طبیعی سخته
من که بی حسی گرفته بودم تو عالم هپروت بودم خودشون برش دادن بعد بیدار شدم دیدم بچه رو سینمه🤣
من طبیعی بودم با بی خسی اپیدورال
تا ۵ سانت درد کشیدم بعد که بی حسی زدن هیچی نفهمیدم اصلا کامل بی حس بودم
بنظرم اگه بی خسی نزنن میمیرن از درد
درد بخاطر انقباضه نه بیرون اومدن بچه اتفاقا سر که بیاد بیرون با دوسه تا زور کلا تمومه کل درداتم میوفته
اتفاقا سر بچه که بیاد بیرون همه دردا تموم میشه
عزیزم من تجربمو گذاشتم دوست داشتی بخون
اون موقع ک سر بچه میاد بیرون بهترین لحظه زندگیه 😍 اصلا درد نداری چون قبلش هم درد کشیدی بی حس شده اونجات .
من ماما همراه گرفتم سر زایمان دوم خیلی راضی بودم قشنگ دردامو کنترل میکردم
وقتی سر بچه میخواد بیرون بیاد ک درد نداری تو واژن
درد فقظ تو کمر و پهلو و زیردلته
و انگار معذرت میخوامحس مدفوع تو لگن داری
فشارشو حس میکنی زور میزنی سرش میاد بیرو
سوال منم هست
چند کیلویی عزیزم؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.