ماما همراه بگیر عالیه . اگه خواستی اپیدورال هم بزن . من که خیلی راضی بودم
من زایمانم خیلی خیلی سخت بود چون کلا ن ورزش کردم تو بارداریم ن هیچی همشم شیاف میذاشتم برا همین اذیت شدم
خیلی از ترس ها برای اینکه فکر میکنیم قرار اتفاق های عجیب غریب بیوفته
نترس بابا من دکترم چیزی نگفت انتخاب خودم طبیعیه بدون ترس برو جلو
بستگی به لگنت داره دیگه ۳۷ هفته معاینه لگن میشی و طبق اون زایمانت رو انتخاب میکنی
نترس عزیزم منم مثل توعم و تجربه اولمه تا میتونی پیاده روی کن و تحرک داشته باش و ورزش کن تا زایمان راحت تری تجربه کنی منم دارم تلاشمو میکنم
میتونی اختیاری سزارین کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.