سلام خانمها کیا ۱۷ هفته رفتن آنومالی

۴ پاسخ

سلام عزیزم. من🙋🏻‍♀️ ۱۷ کامل شد رفتم

۱۸هفته تا۲۲هفته بری خیلی بهتره منم امروز نوبت دارم😁

من هفده هفته و شیش روز رفتم

من سر دختر اولم رفتم ولی زوده بنظرم 19هفته بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری