خانومای با تجربه کیا ۱۷ هفته و چند روز رفتن انومالی

۱۳ پاسخ

بهترینش ۱۸ هفته و چند روزه
هر چی بهتره همونو برو خب.

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

۱۸بهتره

بهترسن زمان ۱۸ هفته ۴ روزهس

من به دکترم گفتم زودتر برم برام ١٧ هفته و ١ روز نوشت..
ولی دکتر سونوم مسافرته..
حالا ١٨ هفتته و ١ روز میرم

۱۷ هفته چرا؟ بنظرم زوده حتی از دکتر هم من پرسیدم میگفت ۱۸ هفته برید

دکترم برام۲۰هفته نوشته

من ۱۷ و ۴ میخا برم

من ۱۸ دقیق رفتم

من ۱۷هفته و ۴روز فک کنم رفتم

من ۱۷ هفته و ۵روز

خیلیا رو دیدم اینجا رفتن ۱۷ هفته و چند روز

۱۸ یا۱۹هفته. میرن

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی