۴ پاسخ

دکتر رضا رادفر

بیشتر از یه ماه هست که هیچی نمیخوره،به خاطر دندون باشه حداقل تا حالا باید دندون در می آورد،نمیدونم

رضا رادفر
از شنبه تا دوشنبه ب جز روزای دوشنبه و ۵شنبه نیس
ساعت۱۲ اسم نویسی هس و دکتر ساعت ۳ونیم میاد

عزیزم دوران داره اگه دندون درمیاره دو سه هفته میکشه به غذا برگرده ویتامیناشو به موقع بده

سوال های مرتبط