ریسکه ،باعث میشه بچت پی پی کنه
خیلی خطرناکه اصلا ارزش نداره
نگا روغن کرچک رودررو خالی میکنه
حرکت روده باعث تحریک میشه
امتحان کن شاید جواب داد
حداقل رودت خالی میشه
هربی سوادی چرت و پرت گفت نباید گوش بدی که
ببین زنداداشم خورد دردش گرفت اما انگار درد زایمان که باید باشه نبود،نمیدونم حالا چون رفت اونجا هرچی آمپول فشارم زدن نتونست طبیعی بعد یه روز درد کشیدن دیدن نمیتونه ضربان قلب بچه هم کم شده بود سزارین شد
اگه میخای سزارین بشی بخور
اصلا ملین مثل روغن کرچک نخور که ممکنه بچه مدفوع کنه قبل زایمان و براش خطر داره
ریسکش بالا هست چون ویژگی این روغن اینه که به شدت روده هارو تحریک میکنه و بر اثر همون رحم هم تحریک میشه و قسمت بدش اينجاست که ممکنه روده های جنین رو هم تحریک بکنه و مدفوع بکنه
بیمارستان کجا میخوای زایمان کنی؟
چرت گفته منم خوردم والا پنج سانت شدم رو تخت دکتر کیسه آبمو پاره کرد😂 .شکمت شل میشه اونجا اسهال میشی حالا بیا و جمع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.