۷ پاسخ

وزنش کە خوبە فقط بلدن دل مادرا رو ناراحت کنن

دکتر بیخود گفته
دختر من ۶ ماه و ۱۴ روزشه ۷۶۰۰ بود بهداشت گفت خوبه روی نمودار سبزه بهداشت بود

خوبه بابا

بچه باید اخر شیش ماه دو‌برابر وزن تولدش وزن گرفته باشه

دخترم الان ۸ ماهشه ۷ کیلوعه

وزن تولدش؟ خوبه ک خیلی بالا نیست ک

در اون مطب دکترو باید گل گرفت

سوال های مرتبط

مامان hosein مامان hosein هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آبراهام🩵🧸 مامان آبراهام🩵🧸 ۱ سالگی