نبات و کره اصلا نریز
اینارو واسه ۷ ماه تو سوپ بریز
آرد برنج یه قاشق چای خوری رو خالی نصف لیوان یا یک لیوان آب یه ذره نبات یه ذره کره
من سرلاک فرنی برنج میدم به پسرم خیلی بهتره همم خیلی دوستشون داره
ولی اون فرنی برنجی ک خودم درست میکردم براش و همش تف میکرد و نمیخورد با اینکه هم شیرینش میکردم هم با شیر خودش قاطی میکردم بازم نمیخورد
ولی سرلاک فرنی برنج هم کلی ویتامین داره هم پسر من عاشقش شده دوتا قاشق غذاخوری سر صاف براش درست میکنم بازم بیشتر دلش میخواد
یه دونه از این پیمونه های شیرخشک بذار داخل شیشه آرد
بعد یه پیمونه به همراه نصف استکان آب مخلوط کن رو شعله کم مدام هم بزن
یکم خودشو که گرفت خاموش کن بعدش اگه خواستی کره و شیرخشک اضافه کن یکم
سرچ کن راحتتره
عزیزم یک قاشق ارد برنج رو با مقداری اب بذار ریز بجوشه جوری که نه شل باشه و نه سفت وقتی از دما افتاد میتونی مقداری شیر خشک هم اصافه کنی. همین
عزیزم تو تاپیک های من چندتا دستور غذا هست نگاه کن
یکم شیر پاستوریزه پرچرب با ارد برنج اول هم بزن ک یکدست بشه
بعد بزار رو حرارت تا یکم غلیظ شه
آرد برنج رو بریز توی آب سرد قشنگ همش بزن، بعد بزار روی شعله ملابم درست ک شد تموم شد و بهش بده
من یه استکان آب حویده و یه قاشق آرد برنج میریزم بعد باشیر خودم یا اب جوشیده رقیقش میکنم
حالا نمیدونم اندازم مناسبه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.