۳ پاسخ

بفرمو‌

تصویر

یه قاشق مربا خوری آرد برنج با نصف لیوان آب می‌ریزی تو قابلمه و با شعله ی کم مرتب هم میزنی تا غلیظ بشه بعد میریزی تو بشقابش یه کوچولو کره میزنی یه کم که از حرارت افتاد یه پیمونه شیرخشک میزنی بهش

بزن تو گوگل

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی