نان ۲ به سختی
ببلاک ۲نیست هفته ای یدونه شده
آره هس
من سوپرامیل دارم با قیمت دولتی دخترم دوست نداشت اگه کسی میخواد بهش بدم
شیر خشک پیدا نمیشه پسرمم مثل ادم غذا نمیخوره ههی بالا میاره بالا میاره😭😭😭😭
نه والا دختر من ببلاک میخوره اصلا نیست
من نان میدم کرج به سختی پیدا میشه
من امروز ۳ داروخونه رفتم تا یدونه آپتامیل ۲ معمولی پیدا کردم🥺
آره مثل همیشه
ن فقط دوتا میدن
نه اپتامیل ۲میخام نیست
من بیومیل میدم دیشب خریدم چه شیرخشکی میخوای
خیر. ببلاک ۲ نی
اره هست
آره همه جا پره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.