دوستان سمت شما شیرخشک پیدا میشه؟؟

۱۵ پاسخ

نان ۲ به سختی

ببلاک ۲نیست هفته ای یدونه شده

آره هس

من سوپرامیل دارم با قیمت دولتی دخترم دوست نداشت اگه کسی میخواد بهش بدم

شیر خشک پیدا نمیشه پسرمم مثل ادم غذا نمیخوره ههی بالا میاره بالا میاره😭😭😭😭

نه والا دختر من ببلاک میخوره اصلا نیست

من نان میدم کرج به سختی پیدا میشه

من امروز ۳ داروخونه رفتم تا یدونه آپتامیل ۲ معمولی پیدا کردم🥺

آره مثل همیشه

ن فقط دوتا میدن

نه اپتامیل ۲میخام نیست

من بیومیل میدم دیشب خریدم چه شیرخشکی میخوای

خیر. ببلاک ۲ نی

اره هست

آره همه جا پره

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱۴ ماهگی
مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم ۲ سالگی