۷ پاسخ

من تا چند ماه اسکاج جدا گذاشته بودم ولی الان دیگه با ظرفتی خودمون با همون اسکاج و مایع میشورم 😅

از هم اول با اسکاج و مایع خودمون

من دوتااسکاج جدابراش گرفتم یه خورده مایع میریزمومیشورم شیشه هاشم اول بااسکاج مخصوص شیشه وبعدباشیشه شورآبکشی میکنم

اسکاج جدا گذاشتم با مایع ظرف شویی قشنگ ابکشی میکنم اولا مایع مخصوص میگرعتم ولی ب نظرم هزینه اضافی بود مگه خودمون با همینا بزرگ نشدیم😂😂

مایع مانا

اوایل با استریل چیکو الان با مایع ظرف شویی ولی اسکاج جدا واسه پسرم دارم

قبلاً با مواد مخصوص خودشون از سیسمونی می‌گرفتم
الان با مایع ظرفشویی دکترش گفت خوب آبکشی کن مشکلی ندارع

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی