۹ پاسخ

مگ باید باز بزاریم ؟😐
کلا پوشکه اصلا باز نمیزارم

منم باز نمیزارم اصلا

من باز نمیزارم اصلا

مدام پوشک اصلا باز نمیزارمش

من دوساعت بازش میزارم..البته از این پارچه ها که واسه مشما استفاده میکنن میزارم لای پاهاش شلوار پاش میکنم که جایی رو کثیف نکنه..

بچه به سن کوچولوهای ما باز باشه بنظرت خونه به گند کشیده نمیشه؟

سرپا میگیرمش بعضی اوقات

پوشک صبحشو ک عوض میکنم یکم بازش میزارم

روزی یکم بازه .

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی