بچه ها یه سوال شما طلاهاتون کجا نگه میدارید؟

۱۱ پاسخ

تو خیالاتام😂😂

ندارم هییییییی الان ☹
ولی داشتم تو کشو کمدم میزاشتم

آخ که هرچی داشتم و نداشتم دزد برد ...خیییییلی حواستون باشه ...طلاهای دخترمم برد 😭

من هر چ دارم استفاده میکنم ،طلاهای دخترمم تو کشو میز ارایشم

من توی گاوصندوق

اما میتونی توی لوازم برقی های که استفاده نمیکنی قایم کنی

یا توی لحاف تشک داخل کمد دیواری

گلو صندوق تو مغازه ی شوهرم ولی الان دیگه پیشمه همش

منم ازشما یه سوال دارم کدوم طلا؟😄

گاو صندوق دارم

خونه تو کمد

درون کشو

تو کشو...چون طلا کم دارم

سوال های مرتبط