مامانا شما ظرف غذا و دیگ بچه هاتونو با چی میشورین؟

۴ پاسخ

با مایع ظرفشویی ولی اسکاچ جدا از خودمون

با مایع ضد عفونی کننده خود بچه
فک کنم مارکش فیروزه

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070

@ninifoodartam

با مایع ظرفشویی 🥴😀

سوال های مرتبط

مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی