من اول یه قاشق چای خوری آرد برنج و با یه لیوان نزدیک به پر آبجوش هم میزنم بعدش میریزم تو قابلمه کوچیک دخترم داخلش یه کوچولو نبات میندازم هم میزنم بعدش ک فرنی درست شد ۲تا دونه بیسکوئیت مادر تو یکم آبجوش له میکنم میریزم داخل فرنیش میتونی یه تیکه موز هم له کنی بریزی خنک ک شد میدم دخترم
خیلی خوشمزه میشه و دخترم دوسش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.