۱ پاسخ

من اول یه قاشق چای خوری آرد برنج و با یه لیوان نزدیک به پر آبجوش هم میزنم بعدش میریزم تو قابلمه کوچیک دخترم داخلش یه کوچولو نبات میندازم هم میزنم بعدش ک فرنی درست شد ۲تا دونه بیسکوئیت مادر تو یکم آبجوش له میکنم میریزم داخل فرنیش میتونی یه تیکه موز هم له کنی بریزی خنک ک شد میدم دخترم
خیلی خوشمزه میشه و دخترم دوسش داره

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی