جنسیت بچت مشخص شده بخر
نذار لحظه اخر چون هم سنگین میشی هم ممکنه گرونتر شه
چیزیم نخواستی بخری اصل کاریا بخر سرویس چوب و وسایلای ضروریش
لباس حتما بگير چون همه توليدي ها تعطيل شدن وحشتناك گرون ميشه
همه چی بخر معلوم نیست کی تموم شه این اتفاقات
تو مملکت ما چیزی ارزون نمیشه من همون موقع ک انومالی رفتم بعدش رفتم خرید
هیچ چیزی ارزون نمیشه بگیر گرونتر میشع
منم نخریدم هنوز ولی میخوام به زودی بخرم فعلا دارم میگردم ببینم چه چیزایی لازم دارم و کاربردین
اگ داری بخر چون معلوم نیس تا کی بخاد طول بکشه درست شه یا ن اومدیو زاییدی و هرروز بدتر شد
چرا نخری گرون تر میشع دیگ نمیتونی بخری
من الان کل سیسمونی خریدم فقط مونده بچینم
من که وسایل ضروری خریدم .چرا نخریم انشالله که صحیح و سالم به دنیا میان
من که هیچی نخریدم
واقعیت هر روزم داره با استرس میگذره نمیتونم به هیچی فکر کنم
من ک هممون ۱۸هفته همرو گرفتم رفت
ی سوال میگم هلما با این ه هم داریم؟ مگر اصلش از حلیم بودن و صبور بودن اینا نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.