خانوما میگم. کمد بچه با سیسمونی مادر هست یا. خودمون. بخریم کدوم؟

۱۴ پاسخ

این رسم باید ور بیوفته که سیسمونی با مادر باشه ما خودمون میگیریم

من هشت سال پیش از پول تو جیبی خودم سیسمونی خریدم و نزاشتم پدر و مادرم بخرن پدرم کارگره اصلا نزاشتم بخره.همسرمم چیزی نخرید خودم کار میکردم و پولی که همسرم برای خودم میداد رو برای بچم خریدم.البته می‌دونم که الان گرونه اما اگر الآنم می‌بود من فقط چیزهایی که نیازه میخرم و به پدرم و مادرم اجازه نمیدم بگیرن

ما کُل وسیله های سیسمونی رو خودمون میخریم😁

ما هم خودمون میگیریم اجازه نمیدم خانواده ام چیزی بگیرن حقوق خودمو میزارم واسه نی نی

ما تصمیم گرفتیم‌خودمون همه وسایل رو بخریم

ما خودمون گرفتیم اصا وقتی به همسرم گفتم بعضیا خانواده هاشون میگیرن خندش گرفته بود که یکی دیگه بچه میاره چرا یکی دیگه باید خرید کنه ،چند بار به مامانم اینا گفتم یه سرسوزن خرید نکنید چرا بهشون فشار بیارم با حقوق بازنشستگی و یه بچه دانشجو و این شرایط

والا ما ازین رسما نداریم همه‌چیو با شوهرم دوتایی گرفتیم

ما خودمون گرفتیم ما بچه اوردیم چرا مادر من پولشو بدن

ما هم خودمون گرفتیم

تو این شرایط بنظرم اگ توان داری خودت بخر چون خورده ریزای سیسمونی خیلی میشه پولش همونارو بزا مامانت بخره

اینجا رو سیسمونیه، پرده و موکت و فرش نیست

ما سرویس چوب با خودمون بود بقیش مامانم گرفت

من مامانم گرفت دیگه هر کس بستگی به شرایطش داره

هر کی توانش داره ب نظر من هیچ چیز اجبار داره ، مثلا من مادر شوهرم گفت حق نداری یک دونه سرسوزن خودتون بخریدصفر تا صد اتاق و لباس با خودم ، اما من قبول نکردم با این اینک دارا هستن الحمدالله اما دوست دارم خودم همسرم بخریم، ب همسرم گفتم اگ قراره ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون خرج کنه بزار طلا بخره برای ایندش، چون ما دلمون میخواد خودمون با عشق اتاقش بچینیم🥺😍

سوال های مرتبط