دوش بگیر خیلی بهتر میشه
کلم سفید بگیر برگاشو جدا کن بزار فریزر خنک شد بزار رو سینت
در حدی ک دردش کم بشه بدوش بریز بیرون..چند روز تحمل کنی کلا خشک میشه. اصلا دیگه به بچه شیر نده
اخ اخ منم از همین میترسم و میخوام تا دوسال و دوماه بهش سیر بدمممم😁💔
اصلا شیر نده شیر بمونه خراب میشه بچه.رو اسهال میندازه باید تحمل کنی کمپرس سرد بذار زود خشک میشه
ازداروخونه قرص بگیر
کشک گوسفنددودبده به سینه هات سریع خشک میشه زیره سیاه بذارتویه کیسه بذارتوسوتینت زیردوش ماساژبده شیرت بدوش بریز توافتاب
اصلا بهش ندی دیگه هم شیرای توسینت خرابن اکه دوروزه ندادی همم بچه های الان خیلی زرنگن حتی اگه توخواب هم بدی میفهمن ،من دوبار دوشیدم چندبارم رفتم حموم فشار میدادم یکم خالی میشد بعد۱هفته دیگه درد نداشت سینه هام من روزاول عید بچمو از شیر گرفتم الان که فشارم میدم درحد یکی دوتا قطره شیرمیاد دیگه
ی مقداری شیرتو بدوش به اندازه ای که آروم بگیره تا چند روز انجام بده خشک میشه
از منم درد میکنه یکی از مامانا گفت. با سوتین محکم ببند سفکسیکم بخور. شیرت خشک میشه. نمیدونم تاثیر داره یانه
الان بهش بده بخوره دیگه کم کم شیرت خشک میشه ولی تو خواب بهش بده که متوجه نشه دوباره بهونه بگیره
بدوش بریزشون منم همینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.