من هر زمان به دکترش گفتم گاهی سبز میشه گفت طبیعیه مشکلی نیست
چند مدل سبز داریم، تیره روشن ... مثلا سبز لجنی سرماخوردگی هست، باید پهلو هاشو گرم بگیری و اگه شیر خشک میخوره شیر سرد بهش ندی، سبز کم رنگ هضم دیر هست ک دکتر معمولا مکمل پرو و پری بیوتیک میده و سبز های مختلف، نگا کن ب بچه مادر بهتر میفهمه چه تغییری تو غذای بچه رخ داده و مربوط ب اونه
از اهنی هست که داخل شیر خشکه
اگه شیرخشکی هست مال شیرخشکشه اگر نه پهلوهاش سرماخورده
اگه شير خشك ميخوره مال اونه چون آهن داره دكتر گفته
میگن پهلوها یعنی سرد شده
به من دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.