کسی دوربین اتاق کودک گرفته راضیه؟؟؟

۷ پاسخ

اره من از بدو تولد دارم راضی ام خیلیییی...به کارام میرسم چشمم به مانیتوره....عالی و کاربردی...الانم تو اتاقه راحت خوابیده منم به کارام میرسم حواسمم بهش هس

تصویر

من تابستون ۱۲.۸۰۰ خریدم الان دوبرابر شده ولی ارزششو داره

تصویر

از دیجی کالا خریدم الان عکسشو میفرستم

منم خریدم
عالیه هم ب کارات میرسی هم بچه انگار کنارته
من حتی حمام هم میرم میزارم جلو روم بجه خوابه نگاش میکنم

من خیلی پیگیرشم قیمتا خیلی متفاوته

اگر خونت بزرگه نیازه
وگرنه که نه

والا دوربین نیاز نیست همش خدمون باید بالاسرشون باشیم

سوال های مرتبط

مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان ترمه گومبولی🩷 مامان ترمه گومبولی🩷 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی