اره من از بدو تولد دارم راضی ام خیلیییی...به کارام میرسم چشمم به مانیتوره....عالی و کاربردی...الانم تو اتاقه راحت خوابیده منم به کارام میرسم حواسمم بهش هس
من تابستون ۱۲.۸۰۰ خریدم الان دوبرابر شده ولی ارزششو داره
از دیجی کالا خریدم الان عکسشو میفرستم
منم خریدم
عالیه هم ب کارات میرسی هم بچه انگار کنارته
من حتی حمام هم میرم میزارم جلو روم بجه خوابه نگاش میکنم
من خیلی پیگیرشم قیمتا خیلی متفاوته
اگر خونت بزرگه نیازه
وگرنه که نه
والا دوربین نیاز نیست همش خدمون باید بالاسرشون باشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.