کسی دوربین اتاق کودک گرفته؟راضی هستین؟

۴ پاسخ

من که خیلی راضی‌ام. میخوابونمش تو اتاقش، خودم راحت میرم به کارام می‌رسم و می‌بینمش

خونتون خیلی بزرگه و قصره؟🦦

دوربین چزا🤔

من پيجر دارم عاليه خيبي زياد راضيم

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی
مامان آیـــدیــــن🤎🧸 مامان آیـــدیــــن🤎🧸 ۱۱ ماهگی