سلام گلم من ۳۴هفته۲ روز زایمان کردم فعلا دخترم رفته دستگاه رفتم دیدمش گفت از ظهر تا حالا فعلا اکسیژنش رو قطع کردیم براش بمونه تا فردا دکتر قلب بیاد بچهها رو ببینه احتمال ۹۰ درصد فردا باهم مرخص بشیم
اره من زایمان کردم درد داشتم یهو دردام منظم شد شکمم سفت میشد نمیتونستم نفس بکشم ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.