خانوما کسی بوده ۳۳هفته زایمان کنه علائمتون چیبود؟

۲ پاسخ

سلام گلم‌ من ۳۴هفته۲ روز زایمان کردم فعلا دخترم رفته دستگاه رفتم دیدمش گفت از ظهر تا حالا فعلا اکسیژنش رو قطع کردیم براش بمونه تا فردا دکتر قلب بیاد بچه‌ها رو ببینه احتمال ۹۰ درصد فردا باهم مرخص بشیم

اره من زایمان کردم درد داشتم یهو دردام منظم شد شکمم سفت میشد نمیتونستم نفس بکشم ..

سوال های مرتبط

مامان ِالوین مامان ِالوین هفته سی‌وچهارم بارداری