تقریبا تدریجی تو ۱۰روز حدودا
فقط مونده بود وعده. موقع خواب ظهر وشب ک اونوباهم قطع کردم
منم میخوام هلناازشیربگیرم بخاطرغذانخوردنش هرچنددکترش گف تا برج۵یا۶بده
امامادرشوهرم میگه یا قبل تابستون بگیریا بزارهمون ۲سالگی میگه توگرما یاسرمابچه ازشیربگیری شیردون سرش خشک میشه☹️اماخب من خودم خیلی اذیتم ن دندون دارم ن مو رژیمم نمیتونم بگیرم همش گشنمه انشاالله همون آخرای۳میگیرمش
من تدریجی گرفتم .. اذیت نشد و مریضم نشد ..
کم کم وعده هاشو کم کن عزیزم
یهو قطع شیر خیلی داغونش میکنه گناه داره
من اصلا نتونستم تدریجی بگیرم
کم کردم شیر خوردنشو ها ،ولی نتونستم ب صفر برسونم
یهو گرفتم
امروز روز ۵ ام هست که از شیر گرفتم پسرمو
تا روز سوم بد اروم بود ولی از دیروز خداروشکر یکم اروم تره و کنار اومده باهاش
به بهونه شیر اصلا غذا نمیخورد و مجبور شدم از شیر بگیرمش
شیر شب داره؟؟
تدریجی باید طی یهپروسه زمانی بگیری وگرنه اذیت میشه
شیر رو باید تدریجی گرفت
همونو بده که خوشش نیاد نیلا روزا نمیخوره خیلی وقته ولی یه بار ۴ یا ۵ صبح میخوره اونم باید قط کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.