۹ پاسخ

عالیه وزنش از این به بعد رشد بچه بهتر میشه عزیزم

عالیه
برا من ۱۸۰۰ بود

شما ۲۸ هفته هم سونو رشد رفتی؟

عالیه

عالیه ماشالله منم دوهفته بعد میرم سونو وزن

عالیه

عالیه عزیزم

آره خیلی خوبه🌸

عالیه

سوال های مرتبط

مامان Hana🩷 مامان Hana🩷 روزهای ابتدایی تولد