منم آراز دوستدارم بزارم ولی بعضیا ب مسخره میگیرن میگن بعد صدا میزن گراز دو دل شدم با این فرهنگشون
نمیدونم چطور میگن میراث خیلی شیکه ولی من یاد ارثیه میفتم. البته سلیقه ایه
بنظرم میراث خیلی قشنگتره
هم معنیش .
هم صدا زدنش
و اینکه وقتی بزرگ بشه خودش بابا بشه زیاد اسمش لوس نیست خیلی اسم خوبیه
اراز😍
آراز قشنگه
آراز 😍
آراز خب 😐👍😍🥰
آراز.
اراز بهتره
میراث اصلن قشنگ نیس🫠
میراث
آزار💜
آراز
میراث
میراث؟!؟!؟!(!؟!؟؟!؟!!؟؟😐
میراث خیلی قشنگ 🤩
آراز بیشتر سلیقه منه
آراز 😍😍😍
میراث اسم خاصیه
میراث 😍
آراز
ارازز
میراث😍
هرچی ک ب دل خودت میشینه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.