خانما پسر میراث یا آراز؟

۲۳ پاسخ

منم آراز دوستدارم بزارم ولی بعضیا ب مسخره میگیرن میگن بعد صدا میزن گراز دو دل شدم با این فرهنگشون

نمیدونم چطور میگن میراث خیلی شیکه ولی من یاد ارثیه میفتم. البته سلیقه ایه

بنظرم میراث خیلی قشنگتره
هم معنیش .
هم صدا زدنش
و اینکه وقتی بزرگ بشه خودش بابا بشه زیاد اسمش لوس نیست خیلی اسم خوبیه

اراز😍

آراز قشنگه

آراز 😍

آراز خب 😐👍😍🥰

آراز.

اراز بهتره
میراث اصلن قشنگ نیس🫠

میراث

آزار💜

آراز

میراث

میراث؟!؟!؟!(!؟!؟؟!؟!!؟؟😐

میراث خیلی قشنگ 🤩

آراز بیشتر سلیقه منه

آراز 😍😍😍

میراث اسم خاصیه

میراث 😍

آراز

ارازز

میراث😍

هرچی ک ب دل خودت میشینه❤️

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیراد🧿🥺 مامان علیراد🧿🥺 ۳ ماهگی
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی