احتمالا برفکه
صبر کن و مرتب چک کن اگر بیشتر بشه و روی زبون و داخل لب و اینا هم شروع کرد بزنه برفکه
اگر برفک بود قطره نیستاتین بخر هر ۶ ساعت ۱ میل بده جوری ک بماله به همه جای دهنش و سینت رو هم قبل و بعد شیردهی بشور اگر شیر خودتو میدی
دست نزن خودش خوب میشه پسرمنم داشت
آفت نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.