درددنبالچه ازچی می‌تونه باشه

۵ پاسخ

یه متخصص خوب پیدا کن برو پیشش. دکتر من بهم چند تا قرص داد. ب۱ ۳۰۰ که از واجباته برای کسایی که مشکل دیسک دارن. مولتی ویتامین در صورت کمبود ویتامین. مکمل آوودین ترکیبی از آووکادو زنجبیل و سویا هستش. یکم معده رو اذیت میکنه اگر معده حساسی داری باید ناشتا پنتوپرازول بخوری. همه اینا که گفتم زمانی استفاده کن که ام ار ای گرفته باشی و خدایی نکرده اگر خشکی دیسک داشتی اینا تقویت میکنه.

منم درد داشتم خیلی سال پیش میشستم درد میگرفت. نشستن خیلی سختم بود. همش از این تشک گردا که وسطش خالیه میگن زیرنشیمنی ازونا میذاشتم بازم زیاد نمیتونستم بشینم. باید مایعات زیاد بخوری. سویا و زنجبیل. و اگر ویتامین بدنت کمه حتما مرتب ویتامین مصرف کنی

ببین کیست مویی نداشته باشی یه وقت

درد دنبالچه از زیاد نشستن و آسیب دیسک دنبالچه میتونه باشه. باید بری ام ار ای بگیری.

باردار نیستی ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری