۴ پاسخ

خب گردو رو فسنجونی آسیاب کنی همین میشه چون چربه

بریز تو ی سینی پخش کن ی شب تا صب بمونه هر چن ساعت زیرورو کنی درس میشه

والا منم وقتی آسیاب کردم اینجور شد واسه فسنجون
بعد ریختم تو آب سرد و یکم هم زدم باز شد

هیچی منم اسیاب کردم اینطوری شدم ولی گذاشتم فریزر درست شد طوری نیست بخاطر چربی گردوعه

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی