۱۱ پاسخ

دختر من همشو یاد گرفته دیگه من اسفند خریدم ۴۸۰

چقد گرون شدع من دوماه پیش از دیجی کالا گرفتم برا دخترم ۳۰۰اینا.اما خیلی خوبه

سخته یا آسون؟
من دست چین خریدم کارت هاشو بلد نیست ولی اون استوانه های رنگی رو هرکدوم رنگ خودشو جدا میکنه میزاره رو هم یعنی تشخیص میده ک هرکدوم یک رنگ هستن
میخاستم ببینم این سختیش چه اندازه هست؟

دختر منم داره
خوشش میاد ازش
تولد دوسالگی براس اوردن
یک تکه هست

من پارسال خریدم۳۸۰

پسرمنم داره
بازیه خوبیه

اره همین حدوداست البته منچند ماه پیش از دیجی کالا زیر ۴۰۰رفته بودم یادمه همشون بالا بود فقط اون فروشگاهی که متکی فتم زیر۴۰۰ بود

از کجا خریدی چرا من تو بازار هیچ وقت ازاینا ندیدم

اره خوبه سرگرم میشن

من سه ماه پیش چهارصد و خورده ای گرفتم خوب گرفتی

اره به نظرم واسه دو روزه همشو‌ گن و‌گور میکنه واسه دختر من که ایجوره😬

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان امبرعباس وحسین مامان امبرعباس وحسین ۳ سالگی