۷ پاسخ

میزنه اگ نزنه دیگه خیلی لوده میشه بخاطر همین رو حرفش میمونه احتمالا،خدا ب ما رحم کنه این لعنتیا هم نمیرن گورشونو گم کنن تموم شه

این سگ زرد بزار هی گوه خوری کنه یک نفرم باقی بمونه نمیزا رن کشور بیفته دست اینا

داشنگاه شریف که زده و با ۸۵ درصد پتروشیمی من این ها رو میدونم فقط

کدوم‌شهرو میخاد بزنه برقشو کل شهرارو ساعت س میزنه‌یا شهر خاصی ؟ من کلا اخبار نمیبینم اگ میشه بگید

چهارشنبه صبح رو گفته زردک

تصویر

کجارو میخاد بزنه تلویزیون انتنش قطعه تو فلش فیلم میبینم

انشالله ب خیر میگذره

سوال های مرتبط