۲۰ پاسخ

منم دقیقا مثل توام مشکلم همینه یکی دیگه ام اینکه زیادی همه چیزو برا خودم تو ذهنم بزرگنمایی میکنم اتفاقاتی ک هنوز نیوفتاده یا قرار نیس بیوفته تو ذهنم ب بدترین نحو ممکن بهش فکر میکنم

شدیدا استرسی هستم
نشخوار فکری دارم خیلی شدید،به قدری که استرس میگیرم و دست و پاهام میلرزه و تا مدتها درد میگیره.ادمارو میبخشم ولی وای از روزی که از یکی کینه به دل بگیرم،دیگه تمومه برام و خودم بیشتر عذاب میکنم از این اخلاقم

عزیزم درخواست دادم قبول کن

منمممم و اینکه بدی ها همیشه تو ذهنمه

وسواس دارم

من زیادی حوبی میکنم و خیلی مظلومم 🥲🥲

منم همینجوری ام ی چیزی میگن میام میشینم اونقد فک میکنم توذهنم دعوامیکنم😐

خیلی باگذشت شدم شوهرم یا اطرافیان کاری کنن زودی می بخشم 🤨🙄

وای چقدر منی تووووو

من بیش یاداوری دارم تمام لحظات ،حرفا،رفتارا،همه چی یادم میمونه حتی الان میتونم بهت بگم وقتی شیش سالم بوده خونه فلانی بودم کی چی گفته🫠هم خوبه هم بد

منم همین مشکلو دارم و به شدت کمال گرام حالم بد میشه از خودم

منم عین شمام🙁

منم همین و اینکه خیلی دلسوزی خیلییی
اگه یکی ازم یه چی بخواد نمیتونم نه بگم و اینکه بیشتر به فکر اطرافیانم تا خودم

غرور در برابر شوهر🫠

نشخوار فکری دارو داره

منم نشخوار فکری و کینه ای بودن

دقیقا مشکل شمارو من فقط شوهرم یه چی میگ تا ده سال کشش میدم دارم خودمو عذاب میدم🥲🥲اینکه هر لحظه به چیزای بد فکر میکنم باهاش دعوا میکنم الکی

باید خودتو با یه کاری مشغول کنی. یه چیز جدید یاد بگیر یه هنر هر چیزی میتونه باشه

وای چقدر شبیه منه اخلاقت🥲 منم خیلی به بدی های همه فکر میکنم😔

دقیقا همین اخلاقی که میگی
و اینکه خیلی زود جدیدا از کوره درمیرم عصبی میشم و هر چی به دهنم میاد میگم😑🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط