خانما تو رو خدا جواب بدید nb:4.70 آنومالی نرماله؟

۵ پاسخ

برای نی نی من ۵ بود ۱۷ هفته و سه روز
۴.۷۰ هم نرماله

اره نورماله نترس تا ۶ نورماله

برای من 4.65 بود دکتر گفت خوبه

اره نرماله میگن بالای ۴خوبه

اره دیگه...مگه نرمال نیس؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی