منم خونم افیریست بنطرتون برگردم؟
ازاسفند نرفتم خونه 😵💫😵💫😵💫😵💫
چیتگرو خیلی میزنن فعلا تحمل کن گلی ایشاللع بسلامتی میری خونه
ما هم یه مله شمال بودیم بزگشتیم واقعا مدت طولانی خسته کننده میشه
کجای تهرانی عزیزم؟؟
تهران خیلی شلوغ شده محل ما ک انگار مثل قبل از جنگ خیابونا شلوغ بود همونطوریه
پراز ادم
پراز موتور و ماشین
شوهرتم پیشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.