۴ پاسخ

من ک از اول همه چی خوردم و عادت کرد خداروشکر نه نفخ گرفت نه دل درد

من دارم می‌زارم عادت کنه البته اگر بچه اولته سخته همه چی عادتش کنی

🤕
من که دیگه رد دادم😬
چه چیزی بخورم چه نخورم بچم درد می‌کشه کم کم دارم شروع میکنم به همه چیز خوردن اما کم و بعدش عرق نعنا یا نبات داغ این چیزها میخورم وجدان درد نگیرم😅
در کل بچه باید عادت کنه

۴۰ روز
بعدش کم کم عادی کن

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی