عزیزم خیلی زوده
منم الان چیزی خس نمیکنم جز نبض
حالاحالاها مونده
خیلی زوده منم هیچی حس نمیکنم
دوست من تا هفته ۲۴ هیچی حس نمی کرد و همه چیش هم نرمال بود
ماهم هنوز چیزی حس نمیکنیم
خیلی زوده بابا چیشو حس کنی
خیای زوده هفته های بالا تر از منم حس نمیکنن هنوز
اره جونم حالا ۱۹ هفته ها حس نمیکنن
عزیزم هنوز خیلی خیلی زوده
باهمیم ولی من ۸هفته و۲روزم درخاست بده
خخخخیلی زوده ٫ منم الانشم حس نمیکنم😄😄😄
هم هفته نی نی منین😍
الان ماه بالاتر از شما حس نميكنن شما كه جاي خود داري
تا ٢٠ هفته انتظار حس كردن نداشته باش
اره بابا هنوز خیلی وقت داریم
خیلی زوده عزیزم☹️
۱ روز باهم فرقمونههه🥹
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.