۷ پاسخ

آره عزیزم.اگه لکه بینی نداری طبیعیه...

اره منم هیچی ندارم علائم

من ۱۶ هفته ام هنوز حرکتاشو حس نمیکنم

منم خیلی کمه علائمم😐😐

😐😂عشقم تازه ۷ هفته ایی

هنوخیلی خیلی زوده

آره علائم من دیرتر شروع شد

سوال های مرتبط

مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری
مامان Samaneh مامان Samaneh هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه ی خدا❤️ مامان معجزه ی خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته سی‌ام بارداری