خانوما علائمتون تو هفته من چیه من چیزی حس نمیکنم

تصویر
۶ پاسخ

من دل درد دارم
دردام مثل درد پریودین
حالم از بوی بعضی غذاها بهم میخوره

منم اینطوریم عزیزم

منم اینجوری بودم فقط گاهی زیر شکمم تیر میکشید

چون زوده عزیزم فعلا لذت ببر من که دیشب سقط کردم مراقب خودت خیلی باش چیزای سنگین بالا نکن و تا میتونی تو این سه ماه اول استراحت کن

گلی میشه تاپیکم جواب بدی لطفا مرسی

منم اینجوریم فقط تیر کشیدن زیر دل دارم بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Samaneh مامان Samaneh هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری