سلام خانوما طبیعیه که هنوز حس نمیکنم بچه هامو

۱۳ پاسخ

چقد عجله داری گلم

اره عزیزم از ۱۵ هفتگی شروع میکنی حس کردم

برای منم دعا کن

بارداری اولتون اگه باشه باشه دیرتر احساس میکنید

واقعا خدا برات حفظشون کنه

کاشت بودی یاطبیعی باردارشدی

عزیزم ماشاالله بسلامتی بغل کنی

مگه حرکت جنین از هفته ۲۰ به بعد نیست؟

زوده هنوز خیلی کوچیکن
از هفته ۱۵ ب بعد حس میکنی کم کم😍

عزیزم سه قلوو ماشاالله ، خو هنوز خیلی ریزن

سه قلو بارداری گلم😍😍

فعلا زوده منم هیچی حس نمیکنم

آره منم حی نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا❤️ مامان معجزه ی خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد