خانم بچه هامو حس نمیکنم چیکار کنم

۹ پاسخ

واااا شما هفتت پاینه

نبایدم حس کنی

این که ترس نداره ۹هفته متوجه نمیشی خب منم مثل شمام هیچ علاعمی ندارم فقط کمردرد دارم و ازمایش سونو دادم میدونم که باردارم همین نگران نباش

واه توی ۹هفته ک حس نمیشه گلی

ای جان دوقلوان

9هفته ای اندازه یه لوبیا هستش

الان روپایی میزنه فوتبالم بازی می‌کنه😐😂😂😂😂

آره یه جنین که اندازه یه زیتونه انتظار تکون داری گلم؟

من ۱۸ هفته هستم هنوز هیچ حسی ندارم 😅

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی