خب طبیعی زایمان کن طبیعی با اپیدورال خیلی خوبه من تجربش کردم خیلی راضی بودم
هیچی برو مثه دختر خوب طبیعی بزا و بیا😂
بخدا سزارین خییییلی مزخرفه ایکاش منه بدبخت میتونستم طبیعی زایمان کنم
ی سر برو پیش فرخنده جعفری زیر میزی نمیگیره و سز رو انجام میده اما فقط بیمارستان پارسیان زایمان رو انجام میده
اگ شانست بگه مثل من یهو سز بشی
خب ک دیگه ب اخرای زندگی رسیدیم ایقد دکترا ظالم شدن اگه از سر خوشی بود چقد میگرفتن لعنتی ها .طبیعی فقط ی کابوس وحشتناک وگرن همچین چیزی نیست ک تصور میکنیم
برو زهرا انصاری اصفهان
کجا میخوای بری پیش کی
بیمارستان من شده ۸۵ شوهرم همش قر میزنه ولی چاره چیه
منم قیمتارو شنیدمو مشورتم کردم تصمیمم طبیعی شد دعا میکنم خدا زایمان راحت نصیبمون کنه منم از طبیعی بدم میاد واقعا ولی چاره چیه
اعه کدوم بیمارستان پارسیان که شده ۵۰
زیاد نیست ک
قیمت سزارین اجباری بیمارستان پارسیانو هم میدونید؟
با بچت منطقی صحبت کن شاید چرخید بریچ شد😁😅
من امروز پرسیدم گفت۱۳۰🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
میگم مگه سزارین اختیاری دکتر زیر میزی نمیگیره ک خب نامه بده ک بیمه تکمیلی هم قبول کنه پول زایمانو ؟ 🥹
اینهمه مگه میخوان چکارکنن نمیفهمم😳
میگن میشه با یسری ماساژها وضعیت بچه رو تغییر داد ولی نمیدونم واقعا درسته یا ن وقت هم هست هنوز شاید بچرخه
اگه به شهرستانای اطرافتون نزدیکین برو بیمارستان خصوصیهاش بپرس معمولا مرکزا گرونتره
😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.