۳ پاسخ

هم سن همیم یعنی منم حامله بشم،🤨 چه حسی داری؟؟دوس دارم بدونم اگر سخته نشم🤣اسونه میشه تحمل کرد حامله بشم

والا دل خوشی واسع تولد نداشتیم تواین جنگ دورهمی خانوادگی گرفتم با مامانم وبابام وداداشم آتلیه بردم

شادی جان برا مارال خانوم دندونی گرفتی؟؟

سوال های مرتبط