مراقبت کن اگر دکترت صلاح میدونه ورزش بریچ و ورزش سجده انجام بده طولش بیشترمیشه
زیر ۲۸خوب نیس سی لب مرز حساب میشه سعی کن استراحت کنی زیاد را نری وسیله سنگین هم بلند نکن
من ۳۰ هستم دکترگفت کمه
مراقبت و استراحت
من ۱۸هفته ۳۱بودم دکتر گفت خوبه خداروشکر تا الانم خوب بوده. رو بچه اولمم ۱۸هفته ۲۸بودم فقط گفت استراحت کن ۳۸هفته زایمان کردم
استراحت دکترم بگو شیاف بده محض احتیاط
فقط استراحت ،پله بالا و پایین نرو ،من ۲۸بودم دکتر استراحت داد خوب شدم
قبلنم اینقدر بود یا اومده پایین
منم ۳۱ هستم دکترم گفت خوبه
بالای ۳۰ خوبه عزیزم یکم بیشتر استراحت کن چیزای سنگینم بلندنکن
خوبه که . منم ۳۰ بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.