۶ پاسخ

این تایپیک منظورمه

نه عزیزم خوبه

دکترت مگه نگفته باحتمال زیاد شیاف استراحت زیاد بالا پایین‌ نکن سرپا زیاد واینسا همون استراحت نسبی دیگ

فعلا حساس و خیلی پایین نی .پله و پیاده رویی .زباد کارای سنگین نکن .روپات زیاد نبا ش .زیادخم و راست نشو.بیشتر استراحت کن بالا بره

نه خوبه ولی استراحت بیشتر داشته باش اوکی تر میشی

نه خوبه اندازش

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری