عزیزم شربتهاییمثلکولیکز،کامی کالم،گریپ میکسچر،گرایپ واتر،اهورا نینی،کولیف و...هست به دختر من فقط گرایپ واترساخت
باید بخری تستش کنی دوروز ببینی کدوم سازگاره همونو ادامه بدی.
برای کارکردنروده هاش پروبیوتیک لازمه مثل پدی لاکت بایو لاکت بی بی کر
به دختر من بایو لاکت نساخت
پدی لاکت میدی صبحا ساعت۱۰.۳۰ ده قطره
پدی لاکت هم کارکرد رودشو خوب میکنه هم مدفوعش خیلی سفت یا شل نمیشه
روزی یکبار یا یکروز درمیون دفع میکنه
بعضی بچه ها تا دوروز تا یک هفته دفع ندارن که طبیعیه
من گل گریپ میدم انگاری بهتره
نرس هارویز گریپ میکسچر تحت لیسانس انگلستان بگیر ۵ سی سی بده ۵ تا قطره چکان
واسه دختر من هیچ قطره ای جواب نداد فقط پدیا بست یذره همچین بگی نگی اثر میذاره بادهاش تخلیه میشه
بایولاکت میدم
واسه پسر من فقط کولیکید جواب داد
من بیبی کر میدم هر ۱۲ ساعت ۵قطره ولی از دکتر بپرس
چقدر میدی شاید کم میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.