از منم 32 بود. دکتر گفت خوبه. اصلا استراحت و اینا هم بم نگفت
واس منم انومالی ۳۴ بودگفت چیز سنگین بلند نکن از پله بالاپایین نشو یبوست نگیری زیادم سرپانایست که وزن بچه که بالاتر رفت طول سرویکست دور از جون نیاد پایین
منم ۳۲ بود واژینال گفت خوبه
برای منم ۳۲ بود استراحت فقط
استراحت نسبی داشته باش. مثلاً کار های روز مره رو میتونی انجام بدی ولی پله زیاد. رابطه زیاد. پیاده روی طولانی نداشته باش. یکم رعایت کن دیگه بزار همین پنج ماه هم بگذره بعداً کلی وقت واسه فعالیت هست😂
بازم با دکترت مشورت کن
نگران نباش مال من ۲۵ بود سرکلاژ هم نکردم هیچی هم نشد
یکم پایینه من خودم ۴۳ هستش استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.