طول سرویکس 32 در انومالی 18 هفته خوبه

۶ پاسخ

از منم 32 بود. دکتر گفت خوبه. اصلا استراحت و اینا هم بم نگفت

واس منم انومالی ۳۴ بودگفت چیز سنگین بلند نکن از پله بالاپایین نشو یبوست نگیری زیادم سرپانایست که وزن بچه که بالاتر رفت طول سرویکست دور از جون نیاد پایین

منم ۳۲ بود واژینال گفت خوبه

برای منم ۳۲ بود استراحت فقط

استراحت نسبی داشته باش. مثلاً کار های روز مره رو میتونی انجام بدی ولی پله زیاد. رابطه زیاد. پیاده روی طولانی نداشته باش. یکم رعایت کن دیگه بزار همین پنج ماه هم بگذره بعداً کلی وقت واسه فعالیت هست😂
بازم با دکترت مشورت کن
نگران نباش مال من ۲۵ بود سرکلاژ هم نکردم هیچی هم نشد

یکم پایینه من خودم ۴۳ هستش استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری