۴ پاسخ

درد نداره ،زودی هم تموم میشه

منو انجام داد خییییلی درد داشت و جیغ زدم دو انگشت تا انتهای انتها
میرم سزارین میکنم

دستشون میکنن تو رحمو تحریک میکنن اگه خودتو شل کنی درد نداره

اگه ازمعاینه میترسی چجوری میخوای طبیعی بیاری
معاینه دردخاصی نداره درحد چندثانیه هست

سوال های مرتبط