دوکیلو بگیر من ۵ نفر بودیم یک کیلو ونیم گرفتم البته تیکه هاشو بزرگ گذاشتم
عزیزم خب مامان و ابجیت میان دیگ بگو باباتم بیاد خو🤥
من برای دخترم ۱۴۰نفر بودن گفتن نفری ۱۰۰گرم باید حساب کنی نفری تو ۷ نفره میشه ۷۰۰گرم حالا تو ۱ تا.۱/۲۰۰ هم بگیری وزن کیکو خوبه
۱ نیم کافیه بنظرم من ۲ کیلو برای ۱۵ یا ۱۷ دقیق یادم نمیاد گرفتم اندازه شد
چرا میشه سمت ما هرچن کیلو
من تو تبریز به فرهنگ سفارش میدم زیر دو کیلو قبول نمیکنه هیچوقت 💔
پارسال واسه تولد دختر من گفتن زیر دو کیلو نمیشه
دوکیلو بگیر اضافه بیاد بهترازاینه ک کم بیاد نهایتش بدی ببرن
بستگی ب شیرینی فروشی داره ک میره
ی سری جاها قبول میکنن ی جاهایی هم نه
من واسه تولد پسرم ۳.۴ تا شیرینی فروشی رفتم سفارش زیر ۲ کیلو رو قبول نمیکردن اصلا
آره برا من یه کیلو بود قبول کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.