۱۰ پاسخ

دوکیلو بگیر من ۵ نفر بودیم یک کیلو ونیم گرفتم البته تیکه هاشو بزرگ گذاشتم

عزیزم خب مامان و ابجیت میان دیگ بگو باباتم بیاد خو🤥

من برای دخترم ۱۴۰نفر بودن گفتن نفری ۱۰۰گرم باید حساب کنی نفری تو ۷ نفره میشه ۷۰۰گرم حالا تو ۱ تا.۱/۲۰۰ هم بگیری وزن کیکو خوبه

۱ نیم کافیه بنظرم من ۲ کیلو برای ۱۵ یا ۱۷ دقیق یادم نمیاد گرفتم اندازه شد

چرا میشه سمت ما هرچن کیلو

من تو تبریز به فرهنگ سفارش میدم زیر دو کیلو قبول نمیکنه هیچوقت 💔

پارسال واسه تولد دختر من گفتن زیر دو کیلو نمیشه

دوکیلو بگیر اضافه بیاد بهترازاینه ک کم بیاد نهایتش بدی ببرن

بستگی ب شیرینی فروشی داره ک میره
ی سری جاها قبول میکنن ی جاهایی هم نه
من واسه تولد پسرم ۳.۴ تا شیرینی فروشی رفتم سفارش زیر ۲ کیلو رو قبول نمیکردن اصلا

آره برا من یه کیلو بود قبول کرد

سوال های مرتبط